Lucien opent epicentrum voor fietsbeleving in Antwerpen

Meer dan 2.000 vierkante meter pure fietsbeleving aan de Dynamicalaan in Wilrijk: Lucien opent het Antwerpse epicentrum voor fietsbeleving waar zowel de fanatieke als de occasionele fietser een antwoord vindt op alle fietsvragen.

“Met de opening van deze winkel vertalen we onze visie op een geïntegreerde mobiliteit naar de praktijk”, zegt Karl Lechat, Directeur Sportif bij Lucien. "Bij Lucien brengen we de toekomst van stedelijke verplaatsingen immers vandaag al in praktijk. Met gepaste trots onthullen we daarom onze innovatieve fietswinkel die dienst zal doen als epicentrum voor fietsbeleving in Antwerpen. Het is een plek waar technologie, expertise en service samenkomen om de perfecte fietservaring te bieden aan onze klanten. We bouwen immers verder op de eerdere overname van iBike en positioneren Lucien hiermee nadrukkelijk als koploper als het gaat over een premium fietservaring.”

Lucien Wilrijk is dan ook meer dan een plek om een fiets te kopen: het is een locatie die passie voor de fiets uitademt. Klanten kunnen er terecht voor een uitgebreid aanbod van test- en huurfietsen en ze worden bijgestaan door ervaren soigneurs die de fietswereld door en door kennen.

Voor ieder type fietser

Ook Marc Groven, Kopman bij Lucien Antwerpen, benadrukt het unieke karakter van de winkel: "We bieden een omgeving waar zowel de fanatieke als de occasionele fietsers al het nieuwste in de ruime wereld van de fiets kunnen ontdekken en ervaren. Hier bij Lucien in Wilrijk draait het om de totaalervaring, van deskundig aankoopadvies tot een performante naverkoopservice."

"Of het nu gaat om de dagelijkse pendelaar of de zogeheten weekend-warrior, we hebben voor iedereen wat wils," vervolledigt Groven. "En met onze uitgebreide aanwezigheid van ondertussen 7 fietsenwinkels in Antwerpen is onderhoud en ondersteuning nooit ver te zoeken."

Concreet strekt de nieuwe locatie aan de Dynamicalaan 2 in Wilrijk zich uit over twee ruime verdiepingen met een totale oppervlakte van meer dan 2.000 vierkante meter. De winkel biedt een ongeëvenaarde selectie van fietsen en accessoires aan, met een sterk accent op klantbeleving en expertise: een nieuwe mijlpaal voor Lucien in de Antwerpse regio.

Logisch dus dat alle fietsliefhebbers van harte uitgenodigd zijn om de toekomst van fietsmobiliteit te komen beleven in een gloednieuwe winkel ingericht om te inspireren en te vernieuwen. "Bezoek ons en laat je meenemen op een reis door de wereld van moderne fietsmobiliteit," nodigt Groven iedereen uit.

Persbericht Wilrijk_NL.pdf

Persbericht Wilrijk_NL.docx

Persberichten in je mailbox

Over D'Ieteren Mobility

Press room D'Ieteren Mobility (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden. Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten. Alle informatie betreffende de prijzen en uitrusting is louter indicatief. De informatie betreffende de Belgische markt kan u terugvinden op Wij bouwen aan de mobiliteit van de toekomst | D'Ieteren (dieteren.be)

Het is ons doel een familie van ondernemingen uit te bouwen die sectoren heruitvinden op zoek naar uitmuntendheid en betekenisvolle impact.

Meer informatie over de Groep D'Ieteren: https://www.dieterengroup.com/...

D'Ieteren:

D’Ieteren speelt een hoofdrol in de maatschappelijke veranderingen die verband houden met uw mobiliteit. In een wereld in volle verandering bereiden wij de toekomst voor. De mobiliteit van morgen moet voor iedereen vlot en duurzaam zijn.

Al  meer dan 215 jaar investeert D’Ieteren, familiale en maatschappelijk betrokken onderneming, onophoudelijk in het onderzoek naar en de uitwerking van geschikte oplossingen om de mobiliteit van eenieder aan te passen aan de dagelijkse realiteit.

Meer informatie over D'Ieteren Automotive: https://www.dieteren.be/nl/

© 2021 D'Ieteren Automotive SA/NV.

Alle rechten voorbehouden - Wettelijke bepalingen https://www.dieteren.be/media/rx0pzkmh/wettelijke-informatie.pdf

Maliestraat, 50 - 1050 Brussel